علیرضا خزائلی روز پنجشنبه در کارگروه اقتصادی استان قزوین افزود: اقدامات این استان برای ساخت هتل در چهار تا پنج سال اخیر به اندازه ۳۰ سال گذشته به ظرفیت اقامتی اضافه کرده است.
وی اضافه کرد: تبدیل واحدهای مسکونی به هتل آپارتمان سه مورد بوده که با توجه به استقبال فراوان باید تلاش کرد تا ظرفیت آن در استان قزوین افزایش یابد.
به گفته خزائلی، هتل بغدادی تاکستان با ۱۲۰ اتاق و ۲۰۰ تخت و ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی، هتل ۲ ستاره نوروزیان با ۱۸ اتاق و ۳۰ تخت، هتل سه ستاره الموت با ۲۰ اتاق و ۴۰ تخت و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هتل چهار ستاره الماس غرب آوج با ۹۲ اتاق و ۱۷۸ تخت و ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی از عمده هتل‌های در حال تکمیل برای سال جاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت : در هتل الماس غرب آوج، سرمایه‌گذار اعلام می‌کند که نمی‌خواهد ادامه دهد و قصد فروش این طرح را دارد که این موضوع باعث می‌شود اسناد حقوقی و تسهیلات به نام فرد سرمایه‌گذار بلاتکلیف بماند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سه هتل پنج ستاره از ۱۰ سال پیش تاکنون در استان قزوین کلنگ زنی شده و هنوز با کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی هیچ اقدام قابل توجهی در آن انجام نشده است.

ساخت هتل‌های پنج ستاره در استان قزوین یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری است که هنوز محقق نشده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.