مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در دست ساخت در شهرک صنعتی کاسپین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذارانی که در سال گذشته برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمین دریافت کردند، با سرمایه گذاری خود موجب اشتغالزایی مستقیم چهار هزار نفر خواهند شد.

حمیدرضا خانپور با اشاره به جذب بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین، یادآور شد: سال گذشته ۱۰۳ سرمایه گذار برای ساخت واحدهای تولیدی با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده و زمین دارای زیرساخت دریافت کردند.

این مسوول با بیان اینکه به این سرمایه گذاران ۲۴۱ هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان قزوین واگذار شد،افزود: در مجموع ۲ سال گذشته، ۴۰۰ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی از قزوین به عنوان استان های برتر در جذب سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی نام برد و گفت: مشوق های مالیاتی چند ساله، قیمت ارزان زمین، ارایه امکانات زیربنایی مورد نیاز از جمله تسهیلات و مزایای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود که زیرساخت ها و زمین آن از سوی دولت و با هدف تسهیل در سرمایه گذاری و تقویت صنعت تامین شده است.

خانپور گفت: در سال جهش تولید تلاش های خود را برای خدمت گذاری به صاحبان صنعت و تحقق شعار سال باید چند برابر کنیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.