عباس آقاعلیخانی روز پنجشنبه در نشست بررسی جذب اعتبارات تملک دارایی تعاون روستایی استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر شبکه تعاون روستایی استان دارای 138 جایگاه سوخت است.

وی اظهار داشت: شرکت های تعاونی روستایی در روستاهای واجد شرایط که نیاز به جایگاه دارند باید برای احداث پمپ بنزین، گازوئیل و ایستگاه های تک نازله اقدام کنند و برای دریافت مجوزهای لازم از ظرفیت دستگاه ها و شرکت نفت نیز استفاده خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی قزوین خاطرنشان کرد: تعاونی های روستایی نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه روستاها دارند و از ظرفیت آنها برای آبادانی بیشتر این مناطق باید بهره لازم را برد.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه تعاونی های روستایی اهرمی مناسب برای توسعه اقتصاد در روستاها هستند، اظهار کرد: تعاونی ها همگام با سیاست های دولت، در بهبود شرایط و وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم مؤثر هستند و می توانند هزینه های دولت را کاهش دهند.

وی اظهار داشت: در خصوص جذب اعتبارات تملک دارایی تعاون روستایی نیاز به همکاری و تعامل با جهاد کشاورزی داریم در این راستا باید طرح هایی ارائه شود که توجیه اقتصادی داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: مجامع اتحادیه های شهرستانی و شرکت های تعاونی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.