به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه معارفه سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار با قدردانی از زحمات و تلاش های همه جانبه دکتر فیروزی در این سمت، گفت: دکتر فیروزی هر آنچه در توان داشت برای توسعه و اعتلای کردستان انجام داد.

وی ادامه داد: امروز سکان مدیریت اقتصادی کردستان به یکی دیگر از مدیران متعهد و کارآمد استان سپرده می شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط استان و وضعیت کشور، بخش اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: معاون جدید اقتصادی بتواند با بهره گیری از ظرفیت ها و ایجاد روحیه تعامل و همکاری گام های بزرگتری برای رشد و توسعه اقتصادی استان بردارد.

مرادنیا افزود: ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و افزایش سرانه درآمدی از خواسته های به حق مردم است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

مهندس خالد جعفری سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد علیرغم وضعیف و محدویت اعتباری کشور با مدیریت جهادی قدم های بزرگی برای اتمام کارهای بزرگ شروع شده در استان برداسته شود.

در ادامه این نشست خالد جعفری به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان معرفی شد.

در حالی امروز خالد جعفری به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان معرفی شد که وی هم اکنون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.