به گزارش خبرنگار مهر، نشست صمیمانه مهرالله رخشانی مهر، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با خیرین مدرسه ساز و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین چهارشنبه شب در مجتمع رفاهی آموزشی فرهنگیان قزوین برگزار شد.

در این نشست که حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان، جوانبخت مدیرکل نوسازی و ارمغان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز حضور داشتند در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی و ضرورت پرداخت تعهدات دولتی تبادل نظر شد.

محمد مهدی ارمغان در این نشست اظهار داشت: کمک خیرین همواره به صورت مستمر ادامه داشته و متوقف نشده و توانسته در تأمین فضای آموزشی همراه دولت باشد.

وی افزود: در سال ۹۶ کمک خیرین حدود ۹ میلیارد تومان بود که ۱۳ پروژه با ۱۱۰ کلاس درس ساخته شد.

ارمغان تصریح کرد: در سال ۹۷ میزان کمک به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت و خیرین ۱۵ پروژه با ۷۹ کلاس درس را با ۷۵۰۰ مترمربع ساخته شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته با رشد ۱۲۳ درصدی شاهد اهدای ۲۳ میلیارد تومان کمک خیرین بودیم که با تخصیص ۱۰۰ درصدی توانستیم ۱۱ طرح را با ۸۳ کلاس احداث کنیم که ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع به فضاهای آموزشی اضافه شد.

تعهدات خیرین به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت

ارمغان اظهار داشت: امسال تعهدات خیرین مدرسه ساز استان ۲۵ میلیارد تومان است که اجرای ۱۷ پروژه با ۱۸۰ کلاس درس با ۱۳ هزار مترمربع فضای آموزشی احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۸ پروژه مدرسه سازی در استان نیمه تمام است که تعهد مالی خیرین انجام شده و باید دولت سهم خود را که حدود ۴۷ میلیارد تومان می‌شود را پرداخت کند تا این طرح‌ها به سرانجام برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.