به گزارش خبرنگار مهر، نشست صمیمانه مهرالله رخشانی مهر، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با خیرین مدرسه ساز و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین چهارشنبه شب در مجتمع رفاهی آموزشی فرهنگیان برگزار شد.

در این نشست که حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان، جوانبخت مدیرکل نوسازی و ارمغان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز حضور داشتند در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی و ضرورت پرداخت تعهدات دولتی تبادل نظر شد.

حسنعلی اصغری در این نشست اظهار داشت: خیرین از معلمان واقعی هستند که درس ایثار و از خودگذشتگی و بذل مال را به همگان یاد می‌دهند تا روحیه خیرخواهی در جامعه فراموش نشود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با وجود خیرین متعدد در استان قزوین توانسته‌ایم بخش زیادی از نیازهای تحصیلی را در بخش فضاهای آموزشی تأمین کنیم و بدون مشارکت خیرین با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مدیریت نوسازی استان اقدامات ارزشمندی در نوسازی صورت گرفته و دغدغه آموزشی کاهش یافته است.

وی گفت: امیدواریم با بهتر شدن فرآیندهای تزریق اعتبارات دولتی بتوانیم نگاه خیرخواهانه را توسعه بخشیده و از مشارکت خیرین بیشتری در تأمین فضاهای آموزشی استفاده کنیم.

اصغری اظهار داشت: خیرین بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی هستند که در تعلیم و تربیت نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

در این مراسم جواد و تقی گرامی دو برادر خیر با امضای تفاهم نامه هزینه ساخت یک مدرسه شش کلاسه در یکی از روستاهای شهرستان قزوین با تأمین اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان متقبل شدند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.