عباس علایی مقدم روز دوشنبه در جلسه ستاد کمک مومنانه، افزود: باشگاه‌های ورزشی استان تا به امروز به دلیل اینکه جزو مشاغل پرخطر بوده‌اند تعطیل هستند و همین موضوع، مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی را برای مربیان و باشگاه‌داران استان به وجود آورده است.

وی افزود: درخواست داریم بسته‌های معیشتی و تسهیلاتی برای مربیان و باشگاه‌داران استان تهیه و توزیع شود چون فعالان این حوزه به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها در ردیف اقشار آسیب پذیر قرار گرفته‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۲۹۷ باشگاه ورزشی در استان فعالیت داشتند که با شیوع کرونا متضرر شده‌اند و مستحقق دریافت وام قرض الحسنه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از سوی هیات‌های ورزشی استان، اضافه کرد: در ایام کرونا تقریبا ۳۴۱ هزار ماسک و لباس حفاظتی( گان) توسط سازمان‌های مردم نهاد استان و هیات‌های ورزشی تولید شد و ۶۲ هزار و ۴۰۰ میان وعده غذایی نیز میان بیمارستان‌ها و پرسنل آنها توزیع گردید.

این مسوول افزود: همچنین هزار و ۳۰۰ بسته غذایی تهیه و ۴۶۰ کلیپ ورزش در خانه توسط هیات‌های ورزشی پخش شد که نقش موثری در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان داشت.

علایی مقدم خاطر نشان ساخت: در ایام کرونا با راه اندازی پویش همت جوانانه و کمک مومنانه روزانه ۱۱۰ بسته غذایی توسط هیات شنا توزیع شد و ۳۶۰ بسته دیگر نیز به ارزش ریالی ۱۳۲ میلیون تومان آماده توزیع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.