روژان قادری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان چهار میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال توسط ۱۱۵ نفر از خیّران و افراد نیکوکار این شهرستان و بیش از پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال توسط خیّرانی از دیگر نقاط کشور از جمله تهران، شیراز، اصفهان، بابل، قزوین و همدان کمک شده است.

وی اضافه کرد: با کمک خیِران سردشتی، ۳۲ قلم از تجهیزات و ملزومات پزشکی شامل دستگاه کمک تنفسی بی‌پاپ، الکترولیت آنالیزر، دی سی شوک، ساکشن، دستگاه و محلول ضدعفونی کننده، مانیتور فول پارامتر، فشارسنج، پالس اکسی‌متر، تب‌سنج، ماسک، دستکش، کلاه و لباس ایمنی، تشک و پتو خریداری شده است.

وی بیان کرد: همچنین با کمک خیّرانی از دیگر شهرهای کشور ۴۰ قلم ملزومات پزشکی مشابه خریداری و تحویل مراکز درمانی شده است.

سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت در مجموع ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به ۶۲۰۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.