مدیرعامل این شرکت گفت: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی، در حال حاضر ماسک های سه، چهار و پنج لایه برای بیمارستان‌ها در این شرکت در حال تولید است.
به گزارش روز دوشنبه  روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، مسعودحافظی با بیان اینکه پیش از این تنها لایه میانی ماسک در شرکت تحت مدیریت وی تولید و به تولیدکنندگان تحویل می شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز جدی کادر درمانی به این محصول، در حال حاضر ماسک ها به طور کامل تولید و مستقیما در بیمارستان های استان توزیع می شود.
حافظی اظهارامیدواری کرد: تسهیلاتی که از صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با عاملیت صندوق پژوهش و فناوری یزد دریافت می کند، تا آخر هفته ظرفیت تولیدی این شرکت به ۱۰ برابر افزایش یابد.
وی افزود :ماسک جزو اقلام بهداشتی است که نیاز به استریل ندارد اما با همکاری سازمان انرژی اتمی یزد ماسک های تولیدی در این شرکت استریل می‌ شود.

افزون بر ۳۰۰ شرکت با عنوان مراکز چند مستاجره، مراکز رشد و مراکز رشد اقماری، تحت پوشش پارک علم و فناوری یزد هستند.

در حال حاضر علاوه بر تعدادی از واحدهای تولیدی ، نهادهای مردمی، بسیجی و موسسه های مذهبی در حال تولید ماسک مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی و مردم استان یزد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.