به گزارش مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی حاجیان روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه استان قزوین، با اشاره به کلاهبرداری اینترنتی عنوان داشت : با توجه عدم آگاهی مردم نسبت به تهدیدات و آسیب های فضای مجازی ، سوء استفاده های زیادی از مردم صورت می گیرد که می طلبد مردم هوشیار باشند و در نظر است با راه اندازی مرکز فوریت های پلیسی در فضای مجازی بتوانیم از جرایم صورت گرفته در شبکه های اجتماعی پیشگیری کنیم.

این مسوول انتظامی در ادامه خدمت به مردم را از افتخارات ارزشمند نیروی انتظامی خواند و اظهار داشت: کارکنان انتظامی به منظور ارتقای احساس آرامش و آسایش فردی و اجتماعی، مقتدرانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد می کنند.

وی افزود: با توجه به حوادث پیش آمده در آبان ماه سال گذشته پیرامون افزایش قیمت سوخت، نیروی انتظامی متحمل فشارهای زیادی در این خصوص شد که البته به لطف الهی با اجرای اقدامات پیشگیرانه و اشراف اطلاعاتی لازم و تاثیر گذار توانستیم با نا آرامی های ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به نحو مطلوب برخورد کنیم.

وی همراهی و مشارکت مردم را زمینه ساز استقرار امنیت پایدار در جامعه دانست و تصریح کرد: پلیس توانسته با اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در تامین امنیت و خدمات رسانی به مردم قدم های ارزشمندی را بردارد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به ورود و شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان، اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته را بسیار تاثیر گذار در این خصوص بیان کرد و تصریح کرد: با توجه به دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ، طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه مبادی ورودی و خروجی های استان اجرا و کارکنان انتظامی با روحیه بالا و مجاهدانه به نحو شایسته علیرغم کمبود امکانات انجام وظیفه کردند .

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه در راستای پیشگیری از سرقت، سیاست های اجرایی قوه قضائیه و وزارت بهداشت در خصوص آزادی زندانیان به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا را عامل مهمی درافزایش سرقت ها و هجمه کار زیاد پلیس بیان کرد.

سردار حاجیان فعالیت های صورت گرفته در بحث مواد مخدر را بسیار ارزشمند دانست و افزود: در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن شاهد افزایش ۵۵ درصدی کشفیات مواد مخدر بودیم و تعداد قابل زیادی معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه نیز در ادامه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی بیان داشت: امنیت زمینه ساز رشد و تعالی هر جامعه ای است.

وی افزود: داشتن سرعت عمل در رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه انتظامی مهم و رضایت مندی را از پلیس افزایش خواهد داد.

امام جمعه قزوین افزود: نیروی انتظامی متولی امنیت اجتماعی و ایجاد جامعه امن در کشور است و پس از قضایای سوریه و دیگر کشورهای درگیر جنگ و نا امنی در منطقه متوجه شدیم که چقدر امنیت داریم و زندگی بدون امنیت ممکن نیست و از زحمات شما مجاهدان فی سبیل الله تقدیر و تشکر داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.