حجت الاسلام صفر قربان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون پویش «به توان ما» اظهار داشت: این پویش توسط سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده و از سوی صدا و سیما در حال پخش می‌باشد و سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم ماندن مردم در خانه دو هدف را در راه اندازی این پویش تعریف کرده است.

وی ادامه داد: هدف نخست ایجاد هم افزایی با به کارگیری نیروهای انقلابی، بسیجی و حزب اللهی برای خدمات‌رسانی به مردم است تا بتوان هزینه‌هایی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و از این محل بخشی از اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مراکز درمانی در این حوزه را تهیه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شیوع این بیماری بسیاری از اقشار مانند کسبه خُرد و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی دچار آسیب شدند که در بخش مالی، تأمین اقلام خوراکی و مایحتاج روزانه نیاز به مساعدت دارند که در این حوزه بخش اعظمی از مبالغ جمع آوری شده به صورت ملی و در استان‌ها توسط هیئات مذهبی صرف کمک به نیازمندان می‌شود.

قربان پور گفت: بخشی از این کمک‌های اهدایی نیز برای تهیه اقلام خوراکی برای مراکز درمانی صرف می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: پل ارتباطی با پویش به توان ما به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی، ارسال عدد ۱۱ به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ است.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیلی مساجد امکان اجرای برنامه‌های مذهبی وجود ندارد اما هیأت‌های مذهبی از بستر فضای مجازی برای برگزاری جشن و سرور، اجرای مداحی، سخنرانی، پخش دعا و… برای بهره مندی مخاطبین استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.