این بانوی کارگر که طرح پایش وضعیت روانکارها و سیالات عایقی را در نیروگاه شهید رجایی قزوین اجرا کرده و به عنوان کارگر نمونه استان انتخاب شده است، به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح در حوزه پایش وضعیت روانکارها بود که حدود پنج سال در نیروگاه شهید رجایی به صورت متمرکز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح بر روی کنترل و پایش وضعیت تجهیزات و مواد از جمله روانکارها، سیالات، هیدرولیک و روغن‌های روانکار و گریس‌ها تمرکز شد.

کارگر نمونه استان اضافه کرد: این طرح به منظور افزایش بهره وری و طول عمر روانکارها، کاهش خرابی‌ها و عیوب تجهیزات صنعتی، تجهیزات بزرگ دوار و تجهیزات الکترونیکی از جمله ترانسفورها و... اجرا شد و طبق برآورد به صورت میانگین سالانه حدود پنج میلیارد ریال صرفه اقتصادی برای نیروگاه شهید رجایی به دنبال داشت.

کارگر نمونه نیروگاه شهید رجایی قزوین افزود: این طرح کاهش مصرف مواد، افزایش بهره وری و جلوگیری از افزایش عیوب تجهیزات را در پی داشت و همچنین موجب بومی سازی و داخلی سازی برخی قطعات و مواد مصرفی شد.

جمالی الموتی گفت: همچنین با اجرای این طرح و کنترل مواد ضمن افزایش طول عمر تجهیزات، میزان پسماند تولیدی را در این حوزه کاهش دادیم که کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست داشت.  

وی در ادامه با اشاره به شعار جهش تولید، افزود: از همه کارگران که در حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات تلاش می‌کنند درخواست دارم که تمام تلاش خود را بر افزایش بهره وری واحد تولیدی خود صرف کنند و اجازه ندهند مشکلات و معضلات پیش رو، آنها را از دستیابی به اهداف ناامید سازد.

این کارگر نمونه استان اضافه کرد: به کارگران استان توصیه می‌کنم در سال جهش تولید، تمام تمرکز خود را بر تولید داخل متمرکز کنند و علم و دانش خود را برای برداشتن گام‌های بلند در راه اعتلای کشور، ایجاد صرفه اقتصادی و تحقق شعار سال به کار گیرند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و حدود ۱۵۰ هزار کارگر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.