آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار استاندار و فرمانده سپاه استان قزوین : قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و در حمایت از محرومان و جدی گرفتن انفاق تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: خدای متعال تأکید کرده است کسانی که دستشان به جایی نمی‌رسد و درآمدی ندارند را حمایت و پشتیبانی کنید و حتی کسانی که به دلیل عفتی که دارند اظهار نیاز نمی‌کنند را نیز دریابید و به فکر حل مشکلات آنها باشید.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت در این قرارگاه و حمایت از مستضعفان، تشریفاتی نخواهد بود و انشاالله رفتارها، همان الگوی مهاجرین و انصار باشد چرا که انصار تمام دارایی خود را با مهاجرین تقسیم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از حمایت‌های استانداری، سپاه، مساجد، گروه‌های مردمی و نهادهای مختلف در حمایت از قرارگاه  مواسات گفت: الحمدالله همه با انگیزه به میدان آمده‌اند و دفتر نماینده ولی فقیه تصمیم ندارد که به عنوان رغیب به میدان بیاید بلکه از فعالیت تمام دستگاه‌ها و نهادها در کمک به محرومان و آسیب دیدگان بیماری کرونا، حمایت خواهد کرد.

وی یادآورشد : قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در راستای حمایت از تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های یاری رسان به نیازمندان گام بر می‌دارد و ان‌شاءالله نه رغیبی برای فعالیتهای دیگر نهادها، بلکه به جد در پی هم‌افزایی تمام برنامه‌های حمایت از نیازمندان خواهیم بود.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: امیدواریم با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات و هم‌افزایی دست یکدیگر را بگیریم تا از این مشکلات عبور کنیم و به یاری خداوند کرونا بساطش جمع خواهد شد اما این سفره مواسات و انفاق ادامه پیدا خواهد کرد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: از این پس در مسجدالنبی(ص) سازو کاری را تعریف می‌کنیم تا هر هفته نمازگزاران و مردمی که می‌خواهند به محرومان کمک کنند، بتوانند در این مکان معنوی و دینی کمک‌های خود را به دست محرومان و نیازمندان برسانند.

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت : یکی از دغدغه‌های جدی مسوولان در این روزها، حمایت از کسانی است که به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با همدلی و هم‌افزایی با نماینده ولی فقیه، سپاه، بسیج و کمیته امداد کار خدمت‌رسانی و کمک به محرومان را با جدیت پیش ببریم و آسیب دیدگان از این بیماری را حمایت کنیم.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین نیز گفت: سپاه در آماده‌سازی بسته‌های حمایتی تشکیلاتی اقدام می کند و تاکنون حمایت‌های بسیار خوبی از محرومان انجام شده است.

وی افزود: تلاش می شود از این پس نیز این حمایت‌ها با شناسایی دقیق نیازمندان ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.