حجت‌الاسلام محمود مولایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از بین ۲ هزار دانشجوی مددجوی فعال در زمینه‌های مختلف تحصیلی، ۱۱۰ دانشجو برای کمک به حوزه‌های مختلف کمیته امداد سطح استان جذب و به کارگیری شده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد دارای پنج حوزه تخصصی شامل مشارکت اقتصادی، فرهنگی، خوکفایی و اشتغال و حمایتی است، تصریح کرد: جوانان نخبه‌ای که دارای مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه‌های یاد شده هستند، به عنوان هسته اصلی مشاوران در کمیته امداد خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گفته مولایی، طرح‌های نوینی در حوزه خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده که به طور حتم نیز از فکر و ایده این جوانان استفاده خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه قرار است از ظرفیت این جوانان برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب استفاده شود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به تمدن‌سازی و جوانگرایی اشاره کرده و باید در این رابطه از ظرفیت هرچه بیشتر جوانان مددجو بهره لازم به عمل آید.

مولایی خاطرنشان کرد: در این طرح ابتدا جوانان برگزیده تحت تعلیم اساتید حوزه‌های مورد نیاز قرار گرفته و سپس خود به عنوان مربی بیانیه گام دوم انقلاب به تبیین و تشریح این سند انقلابی اقدام خواهند کرد.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از این میان ۹ هزار خانوار جز تبصره ۱۴ (اقشار ضعیف و کم درآمد) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.