به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار نمایندگان منتخب مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:مدیران باید بر اساس تخصص، تجربه، تقوا و توانمندی‌های علمی انتخاب شوند تا شاهد تحول در استان باشیم و دخالت هر شخصی در این حوزه به عنوان آفتی جدی است و باید کنار گذاشته شود.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت کار مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون، اصلی اساسی است که بر عهده مجلس گذاشته شده و امیدواریم در دور جدید مجلس، شاهد اتفاقات خوب در این حوزه مهم باشیم.

وی عرصه‌های رسالتی نمایندگان را بین‌المللی، کشوری و استانی تعریف کرد و افزود: نمایندگان در دور جدید مجلس با جدیت در عرصه‌های بین‌المللی از منافع ملی حمایت کنند تا دیگر شاهد تکرار اتفاقاتی نظیر برجام و 2030 که خسارت‌های بسیاری به بار آورد، نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تشریح عرصه دیگری از فعالیت‌های مجلس پرداخت و گفت: حمایت از مقاومت منطقه که برخاسته از دیدگاه‌های قرآنی، دینی و الهی است، یکی دیگر ار رسالت‌های مجلس در راستای حمایت از مستضعفان و زمینه‌سازی ظهور است.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه می‌باید همه دست به دست هم بدهیم تا زمینه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم آوریم،اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان، سیره رهبری است و بسیار مورد توجه ایشان قرار دارد و ملاحظه می‌کنیم پیشرفت‌های عظیم کشور در عرصه موشکی، فناوری هسته‌ای و دارویی بخاطر همین تکیه به جوانان است.

آیت‌الله عابدینی ظرفیت‌های استان قزوین را برای جهش در تولید و تحقق شعار سال بسیار بالا دانست و گفت: کمتر استانی ظرفیت‌های استان قزوین را برای جهش تولید داراست و می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و نیروی انسانی به این امر مهم دست پیدا کنیم و مشکلات اقتصادی مردم را برطرف نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر ضرورت هر چه بیشتر وحدت و انسجام تأکید کرد و اذعان کرد: وحدتی ماندگار و اثرگذار است که حول محور توحید و دین شکل گرفته باشد و در مقابل وحدتی که بر پایه رفاقت‌ها و نسبت‌های فامیلی شکل بگیرد، مورد تأیید دین قرار ندارد و اثرگذار نخواهد بود.

وی به آغاز فعالیت‌های قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه نیز اشاره کرد و گفت: موضوع انفاق یکی از رسالت‌های مهم دینی و الهی هر فرد مسلمان است و ان‌شاءالله تلاش کنیم با احیای این امر دینی، در این ایام و دوران پس از کرونا، نیازمندان را دریابیم و آنها را مورد توجه ویژه قرار دهیم.

امام جمعه قزوین افزود: موضوع انفاق فراتر از خمس و زکات است و خداوند فرموده در میان اموال شما، سهمی مشخص برای محرومان در نظر گرفته شده که باید سهم آنها را بپردازید و امیدواریم با تلاش و همدلی، قرارگاه مواسات پس از ایام کرونا نیز به خدمت‌رسانی ادامه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.