حسن رستم زاد روز جمعه هنگام رای دادن در شعبه مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا اظهار کرد: دستگاه های احراز هویت از ساعت هشت صبح در تمام شعبه های اخذ رای فعال و همه چیز برای فرایند انتخابات در این شهرستان فراهم است و مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: بر اساس قانون، رای گیری از هشت صبح تا ۱۸ عصر انجام می شود و تمام نمایندگان فرماندار در ۸۴ شعبه اخذ رای آستارا، اطلاعیه های وزارت کشور را لحظه به لحظه از طریق رادیو دریافت می کنند و در صورت اعلام تمدید زمان انتخابات، آن را اعمال خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر در آستارا واجد شرایط رای دادن هستند و یکهزار و ۴۸۰ نیروی اجرایی، نظارتی، بازرس، نظامی و انتظامی، خدمت رسان و پشتیبان در برگزاری انتخابات همکاری می کنند.

رستم زاد گفت: حضور پررنگ مردم در این انتخابات نقش موثری در ارتقای امنیت کشور دارد و هرچه این حضور بیشتر باشد، انگیزه مدیران و مسئولان برای خدمت‌رسانی، بیشتر می‌شود.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.