مریم بیدخام روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی کمک مومنانه که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: همه مردم علیرغم مشکلات مختلف به دلیل سرمایه اجتماعی قوی در کشور برای مدیریت بحران کرونا پای کار آمدند و به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری برای شرکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه اعلام آمادگی کردند.

بیدخام گفت: مردم استان همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی پای کار بوده و در صحنه حضور داشته‌اند آنچنانکه در حوادث سیل اخیر در نقاط مختلف کشور شاهد سیل کمک‌های مردمی بودیم که یادآور هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: در بحران کرونا نیز همه مردم پای کار آمده و کمک کردند تا این بحران در ایران به خوبی مدیریت شود درحالیکه در برخی کشورهای مدعی تمدن و پیشرفت غارت فروشگاه‌ها و مشکلات متعدد اجتماعی و فرهنگی آشکار شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: کارگران روزمرد و ساکنان مناطق حاشیه قزوین بر اثر شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه شده اند و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود بهترین خدمات را به این اقشار آسیب پذیر ارایه کنیم.

بیدخام با اشاره به ظرفیت بالای خیران و گروه‌های جهادی در استان، افزود: در ابتدای شیوع کرونا در استان، لباس حفاظتی (گان) بسیار نایاب بود ولی با ورود خیران و گروه‌ها جهادی هم اینک در این زمینه به خودکفایی رسیده‌ایم و حتی گروه‌های جهادی استان آمادگی کمک به سایر استان‌ها را نیز دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.