معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین، ۱۷ خودرو توقیف و برای ۴۶ خودروی دیگر نیز جریمه قانونی اعمال شده است.

منوچهر حبیبی در خصوص کنترل خودروهای ورودی و خروجی به استان نیز اظهار داشت: ۱۴ تیم ناظر و کنترل کننده در ورودی‌های اصلی شهر و ۲۴ تیم دیگر نیز نقاط بین شهری مستقر شده و به صورت مستمر روی تردد خودروها از نظر ابتلا به ویروس کرونا کنترل می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده از سوی تیم‌های کنترلی و مستقر ۲۵ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پایش و غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته و در صورت نیاز افراد مشکوک نیز به مراکز درمانی هدایت شده‌اند.

حبیبی به کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت در استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف سوخت روزانه در استان قزوین به ۵۴۵ هزار لیتر رسیده است که دلیل این کاهش تردد خودروها و همراهی مردم برای شکست ویروس کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص واحدهای توزیع کننده مواد غذایی و دارویی هیچ گونه تعطیلی صورت نگرفته و با ذخایری که انجام شده جای هیچ نگرانی وجود ندارد که امیدواریم شهروندان استان همچنان همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.