مسؤول روابط‌ عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان روز سه شنبه با بیان اینکه آتش‌نشانی زنجان برای چهارشنبه آخر سال در وضعیت آماده‌ باش کامل قرار دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۱۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتشنشانی زنجان برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستند و خوشبختانه تا به امروز هیچ حادثه تلخی بر اثر بازی با مواد محترقه، اتفاق نیفتاده است.   

شهرام فرح‌بخشیان افزود: علاوه بر ۶ ایستگاه آتش نشانی ثابت، هشت اکیپ خودرویی اطفای حریق نیز در نقاط مختلف به ویژه مراکز حساس و پرخطر شهر زنجان مستقر خواهند شد تا در صورت لزوم به موقع و سریع وارد عمل شوند.  
وی، ضمن ابراز امیدواری به اینکه عموم مردم زنجان همانند سال‌های قبل با نیروهای عملیاتی آتشنشانی، تعامل بهتر و بیشتری داشته باشند به آنان توصیه کرد از آغاز تا پایان مراسم چهارشنبه آخرسال با تمام دستگاه های خدمات رسان ازجمله آتشنشانی و اورژانس همکاری لازم را داشته باشند تا میزان آسیب ها و تلخی های احتمالی ناشی از انفجار مواد محترقه و برافروختن آتش به حداقل برسد.  
فرحبخشیان از مردم خواست از آتش زدن لاستیک و کارتن در محوطه مجتمع های مسکونی، کوچه‌ها و خیابان ها خودداری کنند و والدین نیز مواظب فرزندان خود باشند تا حادثه تلخ و ناگواری اتفاق نیفتد و در آستانه سال جدید، ندامت و پشیمانی به بار نیاید.  
موسوی به پیامدهای ناشی از انفجار مواد محترقه و برافروختن آتش اشاره کرد و از رانندگان وسایط نقلیه خواست به محض مشاهده خودروهای آتشنشانی، بلافاصله خودرو را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند تا مانع از رسیدن به موقع و سریع آتش نشانان به محل حادثه نشوند.

مسؤول روابط عمومی آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: با توجه به بیماری ویروس کرونا، کادر درمانی در استان مشغول درمان مبتلایان به این بیماری هستند که انتظار می رود عموم مردم به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند چراکه حوادث احتمالی ناشی از مواد محترقه و آتش بازی و انتقال آسیب دیدگان به مراکز درمانی می تواند در کار دکترها و پرستاران وقفه ایجاد کند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.