به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا کمبود اقلام بهداشتی از جمله ماسک در مراکز درمانی، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی به دغدغه همه مسئولان و مردم تبدیل شد.
برخی از سود جویان با احکتار این اقلام وضعیت بازار را نیز دچار تنش کردند.
 در این شرایط بحرانی کشور با راه اندازی کمپین «سهم من در کرونا» از سوی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا همه مردم به طرق مختلف  برای تامین تجهیزات، شکست و کنترل ویروس کرونا دست به کار شدند.
 برای حمایت از این کمپین کسانی که دست خیر داشته و به هر طریقی که توانستند به کمک هموطنان خود شتافتند و امیدی در دلها ایجاد کردند.

ورود و حضور مردم در ادای سهم خود از ویروس کرونا نوید بخش سلامتی و سعادت برای اقشار مختلف و بخصوص نیازمندان و روستائیان بود.

  این کمپین در آستانه بهار، دل های بهاری را به شوق آورد و خیاطان نیک اندیش زن کهگیلویه با تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در روستاها وافراد نیازمند بار دیگر ثابت کردن که مهربانی همیشگی است.
زنان خیاط شهرستان کهگیلویه در این اقدام جالب با حمایت از این کمپین برای شکست ویروس کرونا  با مردم سرزمینشان هم قسم شدند.
صغرا دهپونیان یکی از زنان خیاطی که درراستای حمایت از اقشار ضعیف کمپین تولید ماسک در شهر دهدشت را راه اندازی کرده گفت: با همکاری ۲ خواهر دیگر و جمع آوری مبلغ کمی کار تولید ماسک برای افراد نیازمند را آغاز کردیم.
وی با اشاره به حمایت دیگر خیاطان زن از این کمپین افزود: بیش از ۶ خیاط زن کار تولید ماسک را انجام می دهند.
دهپونیان تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار ۵۰۰ ماسک با همکاری خیاطان تولید و در بین کادر بیمارستانی و افراد نیازمند روستایی توزیع شد.
وی حمایت خیرین ومردم از این کمپین درراستای کمک مالی را قابل تحسین دانست و گفت: نبود پارچه مناسب در شهرستان برای تولید ماسک از مهمترین مشکل ما است.
دهپونیان بیان کرد: در صورت تامین پارچه مناسب روزانه بیش از سه هزار ماسک از سوی خیاطان تولید و بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: تولید ماسک برای کارگران شهرداری نیز از دیگر اولویت های این کمپین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.