به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت الله جمالی پور در پیام نوروزی خود به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۹ هجری شمسی با ذکر دعای" یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال" و با تبریک سال نو به هموطنان به ویژه مردم استان قزوین گفت: سال ۹۸ با همه فراز و نشیب‌ها به پایان رسید، آغاز این سال با حادثه سیل در برخی نقاط کشور و با غم و اندوه به دلیل از دست دادن جمعی از هموطنان در این واقعه همراه بود.

استاندار قزوین ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه دشمن در این سال ملت ما و همچنین تجار و صنعتگران را با مشکلات زیادی روبرو ساخت و در معیشت مردم تأثیر زیادی داشت و در اواخر سال نیز با ویروس کرونا روبرو بودیم که موجب شد تا جمعی از عزیزان ما در بیمارستان‌ها بستری و جمعی را نیز از دست بدهیم.

جمالی پور گفت: ۹۸ سال سختی، مشقت و به نوعی گرفتاری بود و البته با این وجود، لحظات خوب و خوشی را نیز در آن شاهد بودیم و با لطف خدای بزرگ و مجاهدت مردم کشور قدم‌های بزرگی برای توسعه میهن اسلامی از جمله استان قزوین برداشته شد که حاصل آن را در افتتاح طرح‌های دهه مبارک فجر دیدیم و شاهد افتتاح طرح‌های مختلفی به ارزش هزار میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان در جهت تقویت عمران و آبادانی بودیم.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم سال جدید هیچ نوع گرفتاری و حادثه و بلایی را شاهد نباشیم و ملت ما از جمله شهروندان استان قزوین سالی خوب، خوش و پر از سرافرازی و موفقیت را پشت سر بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۹۹ با کمک و همت مردم و مسؤولان قدم‌های بایسته‌ای را برای توسعه کشور و استان و اشتغالزایی برای جوانان برداریم.

استاندار قزوین در بخش دیگری از پیام نوروزی خود گفت: میهن اسلامی ما به دلیل سیاست‌های آزادی خواهانه و مغایر با حرکت استکبار جهانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مورد تهدید دشمنان قرار داشته است بنابراین تنها باید یک راه و اعتقاد می‌شود در قبال این توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه ایستادگی کرد که همانا همدلی، هم زبانی و بسیج همه امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت هاست.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که ملت بزرگ ما هرکجا که با هم بودند و برای عزت کشور یک صدا و همدلانه تلاش کردند و اختلافات را کنار گذاشتند به موفقیت‌ها و دستاوردها و افتخارات بزرگی دست یافتند و امیدواریم در سال جدید تحت زعامت مقام معظم رهبری، با تلاش‌های دولت خدمت گذار تدبیر و امید و سایر قوا و همچنین با همراهی مردم شاهد رشد و توسعه روزافزون کشور و استان قزوین باشیم.

استاندار قزوین گفت: در نخستین لحظات سال نو از خداوند متعال خواستاریم که سلامت و سعادت را نصیب همه ما بکند و به مسؤولان توفیق خدمت شایسته به مردم عزیز و بزرگ ایران اسلامی را اعطا کند.

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، گفت: یکی از اتفاقات مبارک و میمون مربوط به تحویل سال نو در سالیان اخیر انتخاب شعار برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری است که جهت گیری یک ساله کشور را برای مسؤولان و مردم تعیین و مشخص می‌کند.

جمالی پور ادامه داد: امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسؤولان و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها بتوانیم شعار امسال را به خوبی محقق کرده و فرصت‌های بی بدیلی را پیش روی استان و کشور قرار دهیم.

استاندار قزوین گفت: ایران اسلامی کشوری پرظرفیت با مردمانی سخت کوش و هوشمند و با استعداد فراوان است و می‌توانیم با همدلی و همزبانی و تلاش بیشتر میهن خود را به اوج قله توسعه رسانده و بیش از پیش آن‌را سرافراز کنیم.

وی در بخش دیگری از پیام نوروزی خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش خطر انتقال آن در اجتماعات انسانی، گفت: برای اینکه میزبان شایسته ای برای گردشگران نوروزی در استان تاریخی، فرهنگی و پر جاذبه قزوین باشیم مدت‌ها تلاش کرده بودیم اما به دلیل شیوع کرونا که نقاط مختلف کشور را درگیر خود ساخته با هدف حفظ سلامت مردم امسال با تأسف و عرض پوزش قادر به میزبانی از مسافران و میهمانان نخواهیم بود.

استاندار قزوین با اشاره به توصیه پزشکان برای پرهیز از اجتماع و سفر و ضرورت در خانه ماندن برای قطع زنجیره ویروس کرونا، اظهار داشت: از همه مردم می‌خواهیم در تعطیلات نوروزی به سفر نرفته و در خانه بمانند تا بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم و بر آن غلبه کنیم.

جمالی پور با اشاره به استقرار تیم‌های نظارتی و بهداشتی برای کنترل خودروهای دارای پلاک غیربومی و ممانعت از پذیرش مسافران در قزوین، گفت: پس از شکست این ویروس و در مناسبت‌ها و تعطیلاتی که بعد نوروز در سال جدید خواهیم داشت حتماً پذیرای گردشگران و هموطنان خود در استان قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.