محمد حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب متقاضیان برای شرکت در همایش بزرگداشت سید اشرف الدین حسینی قزوینی (نسیم شمال) مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

اسماعیلی تصریح کرد: اداره کل ارشاد با هدف بزرگداشت مقام شامخ علمی و عملی مفاخر استان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"همایش نکوداشت سید اشرف الدین حسینی قزوینی (ادیب، شاعر، روزنامه نگار، نویسنده و طنز پرداز عصر مشروطه) " را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: از تمامی پژوهشگران، مورخان، کارشناسان، محققان، علما و اساتید گرانقدر دعوت شده است برای تدوین و ارائه آثار و مقالات ارزشمند خود با برگزارکنندگان همایش همکاری کنند.

اسماعیلی با اشاره به عناوین و محورهای پیشنهادی این همایش گفت: شرایط اجتماعی و زندگی سید اشرف الدین حسینی قزوینی، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و مشروطیت، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و ادبیات کودک. سید اشرف الدین حسینی قزوینی و آثار (اشعار، ادبیات عامه، ترجمه و طنز انتقادی)، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و روزنامه نگاری، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و مسائل زنان مهمترین محورهای این همایش است.

اسماعیلی اظهار داشت: اهالی قلم می‌توانند با ورود به سایتghazvin.farhang.gov.ir نسبت به تکمیل کار برگ ثبت نام و همچنین بارگذاری مقاله خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: متقاضی باید موارد درخواستی در کار برگ ارائه شده در سایت را به صورت کامل و دقیق تکمیل کند و حجم مقالات ارسالی باید حداقل ۱۰ صفحه بوده و برای تنظیم مقالات اصول نگارش فنی و علمی متعارف اعم از چکیده، کلید واژه‌ها، نتیجه گیری، ارجاعات و ذکر منابع در داخل متن و آخر مقاله، فهرست پایانی، کتاب نامه رعایت شود و مطالب تکراری و اقتباس از آثار دیگران نباشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: به صاحبان مقالات برگزیده از سوی دبیرخانه همایش هدایایی ویژه تقدیم خواهد شد و مقالات برگزیده با ذکر نام و مشخصات مؤلفان در مجموعه‌ای به نام همایش به چاپ خواهند رسید.

وی اضافه کرد: آخرین مهلت دریافت مقالات: ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ خواهد بود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، دبیرخانه همایش نکوداشت سید اشرف الدین حسینی قزوینی ارسال کند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.