«مظفر تیموری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از راه‌های رونق تئاتر در شهرستان‌ها را راه اندازی شورای نظارت بر هنرهای نمایشی اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این شورا می توانیم وضعیت بهتری در حوزه تئاتر داشته باشیم.

او گفت: اکنون شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، هرسین، کنگاور، پاوه و سنقر در زمینه تئاتر موفق عمل کردند و این روند باید ادامه‌ داشته باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه به معرفی اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی استان اشاره کرد و گفت: ابراهیم مطیعی، هواس پروک، فیض‌اله فروغی، هدایت حیدری و خانم گلنار اکبری، پنج عضو جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی استان هستند که بعد از پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز از انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احکام خود را دریافت کردند.

اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی استان کرمانشاه

تیموری اظهار داشت: این شورا در زمینه پیشرفت و توسعه تئاتر استان با در اختیار داشتن اعضایی پیشکسوت، متخصص و صاحب‌نظر به عنوان بازوی توانمند اداره کل ارشاد اسلامی عمل می‌کند.

وی هدایت و نظارت را مهمترین وظیفه شورای نظارت بر هنرهای نمایشی دانست و افزود: این شورا می‌تواند با ارائه برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی و همچنین با تسهیل در امور اجرایی و صدور مجوزهای اجراهای مختلف در توسعه تئاتر استان نقش به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.