سرهنگ مرادعلی بیژن‌وند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی تجهیزات لجستیکی مرتبط با این بیماری جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط‌های پیرامونی برای از بین بردن آلودگی‌های ناشی از این ویروس که در اختیار قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین است در صورت نیاز برای پیشگیری و مبارزه پای کار می‌آیند.

به گفته این مقام نظامی، برخی از لوازم و امکانات ارتش برای مواقع بحرانی پیش‌بینی شده که در صورت صلاحدید مقامات ارشد استان قزوین می‌توان از آن برای رفع انواع آلودگی و بیماری‌های خاص مانند ویروس کرونا به کار گرفته شود.

سرهنگ بیژن وند با بیان اینکه امروز ارتش همانند گذشته با تمام توان خود آماده ارایه خدمت به هموطنان ایران اسلامی است، تاکید کرد: در گذشته نیز بارها و بارها ارتش در مواقع بحرانی و ضروری از جمله سیل و زلزله پا در رکاب بوده و توانسته ماموریت‌های محوله را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کند.

وی تصریح کرد: مسوولان عالی استان قزوین در صورت هرگونه همکاری، با ارایه شرح وظایف و نوع خدمات می‌توانند روی امکانات و تجهیزات مورد نیاز ما حساب کنند چرا که امروز ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف آمادگی کامل برای انجام هر ماموریتی را دارد.

پیش از این نیز امیر سرتیپ فرهاد آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور از آمادگی ۱۷ یگان جنگ نوین در ۶ استان قزوین، زنجان، ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه جهت مبارزه و اقدامات پیشگیرانه با شیوع ویروس کرونا خبر داده بود.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت تاکنون ۸۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در قزوین مورد شناسایی قرار گرفته و آزمایشات آنان نیز مثبت اعلام شده و هفت نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.