به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین به حادثه سیل اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی خسارت های وارده باید به شکلی به مردم اطلاع رسانی کرد که همه در جریان این واقعه قرار گرفته و برای امدادرسانی و جمع آوری کمک ها اقدام کنند.
وی تاکید کرد:باید در امدادرسانی ها واگذاری درست کمک ها و اولویت بندی خسارت دیدگان در امور احداث و تامین مسکن مورد توجه قرار گیرد تا حق افراد ضعیف و ناتوان پایمال نشود.
امام جمعه قزوین ضمن تشکر از حضور موثر نیروهای امدادی در مناطق سیل زده، ادامه داد: باید تلاش کنیم با ایجاد امید در دل مردم این مناطق، شرایط سخت و دشوار را برای آنها آسان کرده و از این حادثه نیز سربلند بیرون آییم.

**یک هزار طرح هادی روستایی در استان تهیه شده است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: تاکنون یک هزار طرح هادی روستایی از سوی این نهاد در سطح روستاهای استان تهیه شده و 386 طرح روستایی دیگر برای بهسازی محیط روستاهای استان در حال انجام است.
اصغر گونجی با اشاره به بازسازی مناطق زلزله زده گیلانغرب در کرمانشاه توسط این نهاد، تصریح کرد: روند احداث سه هزار و 800 واحد مسکونی به اتمام رسیده و در حال حاضر نیز عملیات احداث 2 هزار و 600 تا سه هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن قزوین در شهرستان سیل زده دلفان لرستان آغاز شده است.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.