به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا روز یکشنبه در دیدار مدیر کل و معاونین اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی بویژه در مناطق روستایی بر عهده داشته است.
وی افزود: در سالیان اخیر بنیاد در سطح استان نیز اقدامات مناسبی برای اجرای طرح های زیربنایی بویژه طرح های هادی روستایی در مناطق مختلف انجام داده که بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و ضروری است برای ارائه خدمت بهتر به مردم روند این خدمات در استان توسعه یابد.
مرادنیا اضافه کرد: با وجود ظرفیت های بالقوه ماشین آلات بنیاد مسکن در استان باید به نحوه مناسب از این ظرفیت ها برای مشارکت در اجرای طرح های مهم و زیربنایی از جمله راه روستایی و طرح هادی استفاده کرد.
استاندار کردستان ضمن تقدیر از حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در روند همکاری در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه و سیل زده لرستان گفت: بنیاد مسکن می تواند با بسیج امکانات خود گام مهمی در تسریع روند توسعه زیر ساخت های استان بردارد.
در این دیدار رضا قادری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نیز برنامه های اجرایی این نهاد در سطح استان ارائه داد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.