به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دقایقی قبل با حضور در مسجد محمد رسول الله قزوین رأی خود را در شعبه شماره ۱۵۴ به صندوق انداخت.

استاندار قزوین پس از انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که یک اقدام بزرگ در کشور شکل گرفته و مردم بار دیگر در پای صندوق‌های رأی با انتخاب نمایندگان اصلح، سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: انتخابات همیشه نقش مردم را در اداره حکومت نشان می‌دهد و مجلس چون ریل گذاری امور کشور را بر عهده دارد از جایگاه بالایی برخوردار است و امام میزان را رأی ملت و مجلس را عصاره فضائل ملت دانسته اند.

جمالی پور تصریح کرد: مردم لازم است با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب بهترین‌ها بتوانند در دوره آتی یک مجلس مقتدر و متعهد و عدالت محور و کارآمد را شکل دهند که در کنار دولت و قوه قضائیه و رهبری بتواند بار مسئولیت مهم قانون گذاری را بر عهده بگیرد تا کشور در شرایط امروز که دشمن همه امکانات خود را بسیج کرده به نظام آسیب بزند روی پای خود بایستد و خواست مردم را محقق کند.

استاندار قزوین یادآور شد: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت در عدم حضور خسارت بار است و اگر این مشارکت کم رنگ باشد مجلسی نا کارآمد و ضعیف شکل می‌گیرد که برای ما پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: از همه مردم و رأی اولی‌ها دعوت می‌کنیم پای صندوق‌های رأی بیایند و اصلح‌ترین افراد را انتخاب کنند.

جمالی پور گفت: در قزوین ظرفیت خوبی داریم و رقابت جدی است و می‌توان با آرامش انتخاب کرد و به تشکیل یک مجلس مقتدر که آرمان‌های جمهوری اسلامی و خواست مردم را محقق کند کمک کرد.

وی از مردم استان قزوین دعوت کرد حضور در رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و تا ساعت ۶ رأی خود را به صندوق بیندازند.

رأی مردم به تشکیل مجلسی کارآمد و عزتمند کمک می‌کند

استاندار قزوین تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنم رأی خود را به صندوق بیندازند و نقش خود را در تعیین سرنوشت خود ایفا کنند تا بتوانیم مجلسی مقتدر و نمایندگانی متعهد از استان به مجلس بفرستیم تا به دولت کمک کنند تا امور استان را با سرعت پیش ببریم و به رفع محرومیت و اشتغال کمک کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی از سلایق مختلف تشکیل شده و در همه سال‌ها مردم نشان داده اند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و در ۲۲ بهمن هر چند دشمن تلاش کرد که حضور کم رنگ شود اما همه سلایق آمدند و در راهپیمایی شرکت کردند و در راه منویات رهبری گام برداشتند و حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

استاندار قزوین یادآور شد: درست است که معیشت مردم مشکل دارد اما بخشی از مشکلات را دشمن ایجاد کرده است اما مردم بصیر ما درک کرده اند که راه عزت و سرافرازی کشور، وحدت و انسجام ملی و ایستادن در مسیر آرمان‌ها و حضور در صحنه است.

ملاک استاندار قزوین / تعهد و تخصص

جمالی پور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که شما در انتخاب نماینده چه ویژگی‌هایی را مورد توجه قرار دادید گفت: بهترین ویژگی همان مواردی است که رهبری فرمودند که باید به آن توجه کرد و مهمترین آن تعهد، تدین، تخصص و عقل گرا بودن و حفظ وحدت است و به کسانی که به انسجام ملی و منافع نظام پایبند باشند و از خود خواهی و منفعت طلبی و منیت دور باشند رأی داده ام.

وی افزود: امروز به مجلسی نیاز داریم که عصاره فضائل ملت باشد و با عقلانیت جلو برود، جناحی و احساسی عمل نکند و با تهمت و شایعه دنبال کار نباشد لذا من به عاقل‌ترین افرادی که بتوانند در دفاع از آرمان‌ها گام بردارند و متعهد به مردم باشند رأی داده ام.

مشارکت ۶۵ درصدی را پیش بینی می‌کنیم

استاندار قزوین یادآور شد: البته از دیگران هم مشورت گرفتم و بررسی کردم و به دو نامزد رسیدم که در میان نامزدهای موجود صلاحیت دارند و امیدوارم انتخاب من هم عقلانی باشد و این افراد به رأی مردم اهمیت دهند.

جمالی پور در خصوص میزان مشارکت هم گفت: پیش بینی می‌کنم در این دوره بیش از ۶۵ رصد مردم استان قزوین در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.