به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی روز چهارشنبه در نشست مشترک انتظامی و قضائی به مناسبت هفته قوه قضائیه،افزود: موفقیت های اخیر در به نمایش درآمدن قدرت دفاعی و موشکی میهن اسلامی را به ملت غیور ایران تبریک گفته و همواره به عظمت،اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی افتخار می کنیم.
وی با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی در زمینه های امنیتی و دفاعی،اضافه کرد: تبعیت از فرماندهی معزز کل قوا، حضور امنیت بخش در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، اجرای وظائف در جنبه های حقوقی و قانونی و ضابط بودن نیروی انتظامی از سوی قانون جهت انجام ماموریت ها چهار اصل هویت بخشی نیروی انتظای به شمار می رود.
به گفته وی، مکمل اقدام های انتظامی داشتن دستورها و پشتیبانی دستگاه قضا بوده که خوشبختانه در کشور و استان همواره تاکنون شاهد هماهنگی و تعامل این دو مجموعه در کنار یکدیگر بوده ایم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود قزوین را یکی از استان های امن و ایمن در سطح کشور دانست و گفت: آن چیزی که باعث کاهش جرائم در استان طی سال های گذشته شده و ما از سال 91 هر ساله شاهد کاهش 15 تا 20 درصد جرایم بوده ایم، اقتدار و هماهنگی نیروی انتظامی با دستگاه قضا در کنار همکاری مردم بوده است.
سردار محمودی ادامه داد: نیروی انتظامی قزوین به عنوان سربازان ولایت و سلسه مراتب نظامی، با حمایت های معنوی و در راستای انجام وظایف محوله روز به روز شاهد موفقیت در تمامی عرصه ها بوده و امیدواریم در این راستا به جایی برسیم که روزی شاهد حتی وقوع کوچک ترین تخلف و جرمی نیز نباشیم.
استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان، رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان، جمعی از قضات به همراه جمعی از معاونت ها و فرمانده های نیروی انتظامی استان قزوین نیز در این نشست حضور داشتند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.