جمشید انصاری روز دوشنبه در جمع مدیران دانشگاه غیاث‌الدین کاشانی در شهرستان آبیک افزود: امروزه برای یافتن اشتغال باید به دنبال مهارت‌افزایی باشیم و داشتن مدرک دانشگاهی نیز حقی برای یافتن شغل ایجاد نمی‌کند.
وی با بیان اینکه دانشجویان ما نباید تنها به فکر استخدام در دستگاه‌های دولتی باشند، اظهار داشت: هم اکنون ۱۰ میلیون فارغ‌التحصیل در کشور وجود دارد و سه میلیون دانشجوی دیگر نیز در حال فارغ‌التحصیل شدن هستند که امکان استخدام همه آنها در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.
انصاری به وجود سه میلیون کارمند لشکری و کشوری اشاره و یادآور شد: ۲۴ میلیون نیروی کار در کشور وجود دارد که نسبت کارمندان نظام به آن تنها ۱۲ درصد است.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اضافه کرد: تغییر جهت در نظام آموزشی باید برروی مهارت‌افزایی افراد متمرکز شود تا زمینه اشتغال، به غیر از استخدام را برای دانشجویان فراهم سازد.

افتتاح بخش بستری بیمارستان شهدای آبیک ،  افتتاح 2 طرح آموزشی ،رونمایی از طرح توسعه تولیدات شرکت سازنده دستگاه خودپرداز و کارتخوان، دیدار و گفت و گو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و شرکت در شورای اداری مدیران دستگاه های اجرایی از جمله برنامه های سفر یکروزه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون رئیس جمهوری به استان قزوین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.