هدایت‌الله جمالی‌پور روز پنجشنبه که برای افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر به تاکستان سفر کرده در دیدار با آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهرستان، افزود: انقلاب اسلامی زمانی شکل گرفت که باورهای دینی مردم نادیده گرفته شد و حقوق آنان نیز به تاراج رفته بود و همین عوامل در دوران قبل از پیروزی انقلاب بسیار پررنگ و مشهود بودند.

وی با انتقاد از هرگونه بداخلاقی های سیاسی در جامعه، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم تا به حقوق آحاد جامعه احترام بگذاریم و پاسدار ارزش‌های اسلامی به عنوان میراث اصلی امام خمینی (ره) و صیانت از آرمان‌های انقلاب باشیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: در زمان طاغوت این حکومت بود که تصمیم می‌گرفت چه کسی نماینده مجلس باشد و چه کسی تصمیم گیرنده، به همین دلیل است که امام راحل در لباس مرجعیت به دنبال تحقق جمهوری اسلامی رفتند نه حکومت اسلامی، زیرا ایشان معتقد بودند مردم صاحبان اصلی این ساختار سیاسی و اسلامی هستند.

به گفته استاندار قزوین، دهه مبارک فجر دوره ارزیابی و مقایسه وضعیت کنونی با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و اینکه آیا در حفظ و صیانت حقوق مردم موفق بوده‌ایم یا نه و اگر ضعیف هستیم چگونه آن را تقویت کنیم.

وی به فعالیت‌های امروزی رسانه‌های معاند اشاره و یادآور شد: امروز رسانه‌های معاند نظام در یک برهه زمانی خاص برخی اقدامات را ارزشمند و در برهه زمانی دیگر همان اقدامات را بی‌ارزش خطاب می‌کنند تا بین مردم و حکومت فاصله بیندازند.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: امروز باید بررسی کنیم چرا شهدایی مانند شهید سرلشگر قاسم سلیمانی در سراسر جهان این قدر عزیز شده‌اند که البته دلایل متفاوتی دارد اما مهمترین آن توجه این سردار رشید اسلام به حقوق مردم مظلوم بود.

استاندار قزوین روز پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در سفر به تاکستان سه طرح چاه آب قطره‌ای، واگذاری واحدهای مسکونی به خانوارهای دارای ۲ معلول و سردخانه ۵۰۰ تنی را افتتاح و از سه واحد تولیدی این شهرستان نیز بازدید به عمل می آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.