به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در سومین روز از دهه مبارک فجر از کارخانه لوازم خانگی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این واحد قرار گرفت.

این کارخانه که از قدیمی ترین واحدهای تولید لوازم خانگی کشور است سالانه یک میلیون و ۵۶ هزار دستگاه انواع یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر گازی و لباسشویی تولید می‌کند و برای ۷۶۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

استاندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: خوشحالیم که یکی از واحدهای برند و شاخص در زمینه لوازم خانگی در استان قزوین فعالیت می‌کند و توانسته با عبور از بحران‌های اقتصادی و فراز و نشیب‌ها امروز به عنوان یک واحد موفق بدرخشد قادر است تولیدات خود را بالا ببرد.

جمالی پور یادآور شد: قزوین قادر است به قطب صنایع لوازم خانگی، پوشاک، قطعه سازی تبدیل شود و آمادگی داریم از شرکت‌هایی که ظرفیت تولیدات بیشتر را دارند حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: بخشی از تعطیلی واحدهای صنعتی ما ناشی از سو مدیریت در کارخانه‌ها بوده و در این واحد نیز مدتی شاهد ضعف مدیریتی بودیم که چند خط تولید تعطیل شد اما با تغییرات مدیریتی شاهد پویایی این واحد شده ایم که توانسته با همه مشکلات ناشی از تحریم روی پای خود بایستد و به رونق برسد.

استاندار قزوین بیان کرد: کمک می‌کنیم تا خط تعطیل شده تولید لباسشویی دوباره راه اندازی شده و به اشتغال استان کمک کند.

وی گفت: در جنگ اقتصادی باید از حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگانی که مانند فرماندهان جنگ وارد تولید شده اند تشکر و حمایت کنیم زیرا اگر شما نبودیم وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور بحرانی بود.

جمالی پور اظهار داشت: اشتغال و رونق تولید برای ما بسیار مهم است و از اجرای طرح توسعه واحدهای تأثیرگذار و موفق حمایت جدی می‌کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: یکی دیگر از چالش‌های ما استفاده نکردن از همه ظرفیت‌های کارخانه هاست و تلاش می‌کنیم نسبت به راه اندازی خطوط جدید و بهره گیری از همه توان واحدهایی که قادرند تولیدات خود را بالا ببرند و اشتغال جدید ایجاد کنند اقدام کرده و حمایت لازم را انجام دهیم.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.