عیسی قبادی روز سه شنبه در بازدید از جانمایی پردیس روستایی در روستای شاهین تپه از توابع شهرستان بویین زهرا، افزود: اجرای این طرح با تمرکز بر روی اقتصاد روستایی باعث می‌شود تا تولید و اشتغال در روستاها سازماندهی شود.

وی اضافه کرد:این طرح برای نخستین مرتبه در کشور قرار است با هدف رونق تولید و اشتغال در روستاهای استان قزوین به مرحله اجرا درآید.

قبادی با بیان اینکه کارهای خوبی با هدف توانمندسازی روستاییان در قزوین انجام شده است، ادامه داد: متاسفانه کار تشکیلاتی و سازمانی در حوزه اشتغال روستاها مغفول مانده بود و اکنون با پردیس روستایی می‌توان اهداف مورد نظر را محقق ساخت.

وی اضافه کرد: رونق اقتصادی و توسعه روستاها، جذب سرمایه گذاران خرد به روستاها و تقویت درآمد پایدار دهیاری‌ها از دیگر اهداف این طرح است.

قبادی گفت: در روستاهای استان قزوین ظرفیت‌های متنوعی از قبیل سیب آوج، زیتون طارم، زغال اخته الموت، کشمش تاکستان و...وجود دارد که می‌توان با راه اندازی پردیس روستایی برای تامین زنجیره تولید و فروش آنها اقدام کرد.

در این بازدید اکرم نجفی مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری، اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی دیگر از مسوولان نیز حضور یافته و از نزدیک در جریان جانمایی طرح پردیس روستایی قرار گرفتند.  
استان قزوین دارای ۸۲۴ روستای دارای سکنه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.