مسوول روابط عمومی هیات ژیمناستیک استان قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تیم قزوین در سه گروه سنی در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

محمد بهرامی افزود: در گروه سنی ۹ تا ۱۰ سال امیرحسین پورمند، امیرحسین بیگی، سینا سیفی و امیرمحمد غلامی، در گروه سنی ۱۱ تا ۱۲ سال عرفان عبدلی، علیرضا فلاح شیخلری، حسین نوروزی و ابوالفضل مهر آرا و در گروه سنی ۱۳ تا ۱۴ سال یاسین نوری مقدم با حریفان به رقابت‌ خواهند پرداخت.

بهرامی گفت: محرم تقی پور و مهدی علیزاده به عنوان مربی و محمدرضا زنگنه به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسوول ورزشی با اشاره به وضعیت این رشته در استان، گفت: ترامپولین در پنج شهرستان تاکستان، البرز، آبیک، آوج و قزوین فعال است و قهرمانانی نیز در این رشته به کشور معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به میزان آمادگی تیم اعزامی به رقابت‌های کشوری، افزود: کمیته ترامپولین هیات ژیمناستیک استان طی سال‌های اخیر، مسابقات باشگاهی و لیگ استانی را به صورت منظم برگزار کرده است تا بهترین ورزشکاران به مسابقات کشوری اعزام شوند و قطعا شاهد مدال آوری و افتخارآفرینی تیم اعزامی برای استان خواهیم بود.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است که نه تنها موجب تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود بلکه تقویت سیستم لنفاوی و سمزدایی از بدن را نیز به دنبال دارد.

استان قزوین حدود پنج هزار بیمه شده در رشته ژیمناستیک دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.