رئیس کل دادگستری استان در این بازدید بعد از شنیدن درخواست‌های قضایی زندانیان، دستورهای لازم را در خصوص برخورداری آنها از تسهیلات قضایی، حقوق شهروندی و امتیازات پیش‌بینی شده در قانون صادر کرد.

قدرتی گفت: مددجویان باید تلاش کنند نگاهشان به زندگی و باورها و رفتارشان تغییر یابد وگرنه آزادی از زندان بدون ایجاد این تحول مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: مددجویان باید از این فرصت استفاده کرده و رابطه خود را با خداوند متعال بیشتر و بهتر از گذشته نمایند چون در روایات آمده است هر کس که رابطه میان خود و خداوند را اصلاح کند خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد کرد.

مقام ارشد قضایی استان یکی از اموری که سبب رسیدگی و حل مشکلات زندانیان می‌شود را دیدار چهره به چهره با این افراد دانست و تصریح نمود: این موضوع مورد تاکید رییس قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بر ضرورت رسیدگی به وضعیت زندانیان و اعطای هدفمند امتیازات قانونی به واجدان شرایط تاکید کرد و گفت: استمرار دیدار با زندانیان و رسیدگی قضایی به تقاضاهای آنان از اولویت‌های دادگستری استان است.

در این بازدید تعدادی از مددجویان از مرخصی پایان حبس برخوردار و از زندان آزاد شدند و ۱۰ درخواست کتبی مددجویان نیز مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم صادر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.