هدایت الله جمالی پور  روز یکشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین افزود: مدیران اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی باید متفاوت تصمیم گیری کنند
و از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود قلم و تدبیرشان در مسیر گره‌گشایی و حل مشکلات اقتصادی باشد.

این مسئول با بیان اینکه صنعتگران، سرمایه گذاران و تولید کنندگان باید مورد تکریم قرار گیرند، اظهار داشت: هیچ مدیری در استان حق ندارد که مردم را پشت درب نگهدارد و اولویت سیستم اداری باید پاسخ به ارباب رجوع باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران مجاهدان امور اقتصادی جامعه هستند، تصریح کرد: اینکه یک سرمایه‌گذار ثروت خودش را برای اشتغال و تولید به کار می‌برد انسان مقدس ‌و با شرفی است و مسئولان نیز باید با او همکاری کنند.

استاندار قزوین گفت: مدیران اجرایی برای حمایت از رونق تولید و اشتغال نباید تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران را پشت در اتاق های خود منتظر و معطل نگه‌دارند.

جمالی پور همچنین گفت: اگر به سرمایه گذاری نگوییم که در ادامه مسیر چه مشکلاتی پیش رو دارد و بعدها از او گله‌مند شویم خیانت کرده‌ایم، چون وظیفه اصلی ما دست گیری است و باید با همکاری یکدیگر طوری رفتار کنیم که سرمایه به تولید و اشتغال منجر شود.

استاندار قزوین در ادامه سخنان خود به تصمیمات مدیران اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان دقت نکنند و تصمیم نامناسب بگیرند، دشمنان را به نتایج مورد دلخواه که ۴۰ سال در انتظارش هستند نایل خواهند کرد.

جمالی پور با بیان اینکه قانون باید به نفع تولید تفسیر و اجرایی شود،اظهار داشت: همه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید شرایط کنونی کشور را شرایط جنگی تصور کنند و در اتاق جنگ مدیریتی خودشان تلاش کنند که چگونه می‌توان در مقابل هجمه دشمن ایستاد.

مقام ارشد اجرایی استان قزوین گفت: دشمن در حال جنگ نرم همه جانبه با جمهوری اسلامی بوده و با فشار آوردن به حوزه‌های اقتصادی به دنبال کم بهره کردن تولید است و این موضوع می طلبد که نوع رفتار مدیران در چنین شرایطی باید به نفع افزایش تولید و توان ملی تغییر یابد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: وقتی طرحی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رد می‌شود، باید با ذکر دلیل و به صورت کتبی به متقاضی اعلام شود تا بتوانیم راه دیگری برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان پیدا کنیم و رد کردن بدون دلیل پذیرفته نیست.

استاندار قزوین در پایان صحبت های خود راهپیمایی اربعین حسینی و حضور پرشور مردم ایران و به خصوص استان قزوین را در این اقدام عبادی و سیاسی بی‌نظیر عنوان کرد و یادآور شد: حضور حماسی مردم در مسیر عتبات عالیات باعث شد که ما در مقابل دشمنان نظام و انقلاب همچنان با اقتدار ظاهر شویم.


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.