فرماندار سلطانیه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رویکرد اساسی دولت تدبیر و امید در این استان، مبتنی بر رفع موانع تولید و ایجاد رونق در زمینه تولید و اشتغال زایی است.

حسین رحمانی هزار رود با اشاره به رفع موانع تولید کارخانه دیبا فایبرگلاس سلطانیه اظهار داشت: این مهم نیازمند تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است و در این ارتباط  رایزنی های لازم انجام خواهد شد تا یکی از جلسات پیش روی این کارگروه در محل این کارخانه برگزار شود.
وی اضافه کرد: امسال با توجه به شعار سال جاری مسوولیت خطیر و مضاعفی بر عهده کارگزاران و مجریان قانون در لایه‌های مختلف نهاده شده و بنابراین رویکرد مدیریت شهرستان نیز بر پایه بهره گیری از تمامی ظرفیت های ممکن به منظور رفع موانع تولید و ایجاد رونق بوده است.
فرماندار سلطانیه همچنین بر لزوم جذب سرمایه گذار  برای  اشتغالزایی و ارتقای شاخص های تولید و خدمات تاکید کرد و گفت که در شهرستان سلطانیه نیز اهتمام ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بکار گرفته شده تا سرمایه‌گذاران با احساس امنیت و لمس کامل حمایت ارگانهای دولتی از آنان، برای انتقال بیشتر سرمایه خود به شهرستان سلطانیه ترغیب شوند.
وی یادآوری کرد: تنها راه گذر از پیچ‌های تاریخی ناشی از تحریم‌های ظالمانه ایران توسط معاندان، همدلی و اتحاد همگانی است بنابراین در شهرستان سلطانیه نیز تاکید شده  تا همه دستگاه ها با حفظ روحیه همبستگی در راستای برداشتن موانع از مسیر تولید کارخانجات و واحدهای تولیدی گام اساسی بردارند.

شهرستان سلطانیه با ۲ بخش و ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.