استاندار یزد با بیان اینکه نیازمند هم‌افزایی و نگاه و احساس مسئولیت مشترک همه مسئولان برای رشد و توسعه استان هستیم گفت: دستورالعمل ها موجب سردرگمی مردم و سرمایه گذاران شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی اظهار داشت: برای رشد و توسعه استان، عبور از شرایط فعلی، رفع مشکلات اشتغال و تسهیل سرمایه گذاری ‌در استان، نیازمند نگاه مشترک به آینده، احساس‌ مسئولیت مشترک و هم‌افزایی همه مسئولان استان هستیم.

وی ‌ادامه داد: با توجه به شرایطی که با آن روبرو هستیم، از دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی انتظار تلاش و کوشش بیشتری داریم تا با عمل به وظایف و مسئولیت ها کارآمدی خود را برای حل مشکلات فراروی مردم، صنعتگران و سرمایه گذاران در استان نشان دهند.

استاندار یزد افزود: دستگاه‌های اقتصادی با توجه به شرایط ویژه کشور باید بار اعتماد مردم به نظام را به خوبی تحمل کرده و حتی با تلاش خود در حقیقت این اعتماد را تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محاسن شرایط فعلی کشور، توجه به اصلاح بعضی از ساختارها و رویه ها در نظام مالیاتی، امور اقتصادی و دارایی، نظام بانکی و امور گمرکی ‌است.

طالبی ادامه داد: هر چند ‌که تغییرات برخی دستورالعمل ها موجب سردرگمی مردم و سرمایه گذاران شده ولی همه این تلاش ها بیانگر اصلاح برخی رویه‌های ناقص یا غلط در درون این ساختارها بوده و نویددهنده آن است که در آینده در عملکرد این دستگاه‌ها، کمتر شاهد چالش و مشکلات خواهیم بود.

استاندار یزد با تأکید بر لزوم ارتباط فعالانه و مستمر دستگاه‌های اقتصادی به ویژه بانکها با بخش خصوصی و سرمایه گذاران و حمایت جدی از آنها، ‌گفت: اتاق سرمایه گذاری استان باید با تلاش بیشتر، نمود فعالیت خود را به جامعه نشان دهد و مدیریت ارشد استان نیز آمادگی هرگونه همکاری برای تسهیل در روند فعالیت‌های اتاق سرمایه گذاری استان را دارد.

وی افزود: همان‌طور که در تصویب طرح‌ها رتبه های ‌بسیار خوبی را در کشور کسب کرده ایم باید تلاش شود تا در بخش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان هم به موفقیت برسیم تا بهبود وضعیت استان در بسیاری از شاخص ها و ارتقای جایگاه استان حاصل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.