دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت:باید نظارت بیشتری در حوزه تسهیلات پرداختی صورت بگیرد تا در آینده با مشکل مواجه نشده و تسهیلات پرداختی به معوقات و مطالبات بانکی تبدیل نشوند.
محمد قاسمی اظهار داشت: هدف همه مسئولان در شرایط تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان، رونق تولید است و همه به ویژه بانک‌ها وظیفه داریم از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود در این زمینه استفاده کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تاکید بر ارتقای دستگاه‌ها و سیستم‌های امنیتی و ایمنی بانک‌ها، گفت:باید تمامی شعب بانک‌ها مجهز به دوربین مدار بسته باشند تا در صورت وقوع جرم بتوان با سرعت بیشتری برای پیگیری موضوع اقدام کرد.
وی با بیان اینکه جرائم رایانه‌ای روزانه در حال افزایش و گسترش هستند، افزود: بخش عمده‌ای از این جرایم مربوط به سوء استفاده‌های مالی از طریق درگاه‌های بانکی و خلاهای امنیتی این حوزه است که باید مورد توجه مدیران و مسئولان بانکی استان قرار گیرد.
قاسمی اضافه کرد:در برخی از مواقع استقرار دستگاه‌های عابر بانک در محل‌های غیر کارشناسی انجام می‌شود که به لحاظ پیشگیری از وقوع جرم، وجود پیوست‌های امنیتی و انتظامی برای استقرار این دستگاه‌ها ضروری است زیرا بسیاری از مکان‌ها می‌تواند بستر وقوع جرم باشد.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.