منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در همایش کاروان مهر با نشاط که با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، افزود: علت این رکود و رخوت در سطح جامعه به بی‌تحرکی در دوران مدرسه و نظام آموزشی بر می‌گردد که باید برای جبران آن اقدامات لازم را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: زنگ ورزش و تربیت بدنی باید در مدارس افزایش یابد و فرهنگیان و معلمان به این مهم توجه کنند که عقل سالم در جسم سالم است و تنها از راه تربیت بدنی است که می‌توان جامعه را به رشد مطلوب رساند.

حبیبی معلمی را یکی از شغل‌های بسیار ارزشمند در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: من همیشه دوست داشتم یک معلم باشم و قشر فرهنگی و معلم  بسیار باید قدر این جایگاه ارزنده را به لحاظ اثرگذاری در تربیت فرزندان نظام و انقلاب بدانند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: علم آموزی یکی از راهکارهای لازم به منظور توسعه یافتگی است و بدون توجه به تربیت جسمی و عقلی دانش آموزان هرگز قادر نخواهیم بود روحیه نشاط و سرزندگی را در جامعه گسترش داده و گام‌های موثری را در این زمینه برداریم.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.