آیت الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در مراسم تکریم خدمات استاندار سابق و معارفه استاندار جدید قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: امام حسین (ع) در امور خود با مقاومت و ایستادگی در برابر بدی ها و بهره نگرفتن از مشاوره گمراهان درس بزرگی به تمام مدیران داد که اگر فرد نالایقی به مسئولیت گمارده شد و یا فرد شایسته ای در امور به کار گرفته نشد، ما مدیران در این خصوص مسئولیم.

وی اضافه کرد: آزادگی و حریت از شاخص های انسانیت است و اگر مدیری تحت تاثیر موقعیت قرار گرفته و  مدیریت و مصلحت مردم را در نظر نگرفته و خواسته زیاده خواهان را اعمال کند این حریت را از دست داده است.
آیت الله عابدینی اقامه نماز و اهمیت به آن را هم از دیگر شاخص های ضروری مدیران به تاسی از آموزه انبیا و ائمه دانست و گفت:نماز ستون دین است و همه دین با آن استحکام می یابد و حمایت از مظلوم و همه خوبی ها با آن پا می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حمایت از جامعه کارگری در قزوین به عنوان یکی از مناطق مهم صنعتی کشور، حمایت از فرهنگ مسلمانی، کشاورزی و کشاورزان در قزوین که قطب این عرصه است، حمایت از روستاها و صنایع دستی و مشورت با جوانان را نیز از دیگر وظایفی عنوان کرد که به استاندار جدید قزوین توصیه کرد.

امام جمعه قزوین در ادامه از زحمات عبدالمحمد زاهدی استاندار سابق قزوین تقدیر کرد.
۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.