سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز روز یکشنبه در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق عوامل یگان امداد شهرستان حین استقرار و کنترل خودرو های عبوری از آزادراه قزوین - کرج به یک دستگاه کامیون "ولو" مشکوک و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: پس از ارائه  مجوز حمل دام توسط راننده و بازرسی کامیون مورد نظر در نهایت با عملکرد هوشمندانه ماموران مشخص شد از میان ۱۶۲ دام کشف شده ۱۰۲ راس از دام ها (گوسفند) قاچاق بوده و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.
 سرهنگ منصوری با اشاره به این که متهم قصد انتقال دام ها قاچاق را از شهرستان "سراب" به استان "تهران" داشت، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی البرز یادآور شد: کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال عنوان کردند.
 

کشف بیش از هفت کیلو مواد مخدر تریاک در اقبالیه قزوین

در خبری دیگر، یک مسئول انتظامی استان قزوین همچنین از کشف بیش از هفت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در اقبالیه قزوین خبر داده است.

 سرهنگ "رسول فراهانی" فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح شهر قزوین رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل واحد مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ اقبالیه قرار گرفت.
 وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم، محل اسکان فرد مورد نظر شناسائی که پس از هماهنگی با مرجع قضائی با حضور عوامل این یگان فرد مورد نظر طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
  این مقام انتظامی ادامه داد: در این ارتباط با تلاش هوشمندانه عوامل کلانتری ۲۰ اقبالیه و پلیس مبارزه با مواد مخدر  پس از انجام بازجوئی های فنی مقدار ۷ کیلو و ۲۱۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ فراهانی در پایان با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.