فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 40 کیلو و 799 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آبیک و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در خصوص تولید و خریدوفروش مواد مخدر بررسی دقیق موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم به‌طور شبانه‌روزی محل فعالیت فرد موردنظر دریکی از روستاهای شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دو اکیپ از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آبیک و یک اکیپ از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات غافلگیرانه در محل موردنظر حاضر و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

حاجیان تصریح کرد: درنهایت با تلاش و عملکرد هوشمندانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از محل مقدار 28 کیلو 960 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و همچنین 11 کیلو و 839 گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این‌که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در راه مبارزه با سوداگران مرگ مانند گذشته پیشتاز بوده و از امکانات لازم در این راه استفاده و از همکاری مردم برای پیشگیری و مبارزه با فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.