رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری پنج نفر در این استان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بیژن خدائی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر در یکی از روستاهای حاشیه شهر قزوین بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های لازم با مرجع قضایی بلافاصله ۲ گروه از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محل مورد نظر حاضر و آنجا را محاصره کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ادامه افزود: با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران و ورود به داخل ساختمان پس از بازرسی مقدار تقریبی پنج کیلو مواد مخدر از نوع شیشه و ۳۵ سیم کارت و ۵۵ میلیون ریال حاصل از فروش مواد مخدر کشف و پنج نفر که یک نفر از آنها از سابقه داران قاچاق مواد مخدر بود دستگیر شدند.

خدائی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند از مردم خواست همچون گذشته در راه مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از فعالیت مخرب آنها پلیس را یاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر بلافاصله موضوع را از طریق مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.