آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور افزود: خودباوری و پیشرفت‌های علمی بسیار چشم‌گیری که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم، محصول روح خودباوری بود که امام خمینی (ره) به جامعه ما منتقل کرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد به «ما می‌توانیم» در جهاد دانشگاهی نهادینه شده است، تأکید کرد: امام خمینی (ره) بر شعار «ما می‌توانیم» تأکید بسیاری داشتند و این مهم کاملاً در این نهاد محقق شده و پیشرفت‌هایی که داشته‌ نیز به برکت همین مهم رقم خورده است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت علمی جهاد دانشگاهی هوشمندانه و انقلابی است، تصریح کرد: امام علی (ع) متّقین را کسانی معرفی می‌کند که همه کارهایشان با هدف و هوشمندانه است و جو غالب جهاد دانشگاهی کشور همین گونه عمل کرده است.

امام جمعه قزوین فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را در کشور حساب شده و همراه با دقت و حکمت عنوان کرد و اذعان داشت: همین هوشمندانه عمل کردن مجموعه شما دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که برای کشور ثمر بخش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری قرآنی ایکنا و خبرگزاری ایسنا در جهاد دانشگاهی، خاطرنشان کرد: آشنایی ما با مجموعه جهاد دانشگاهی ابتدا با خبرگزاری ایکنا بود که فعالیت‌های خوبی را در راستای نشر فرهنگ قرآنی داشته است.

امام جمعه قزوین مجموعه جهاد دانشگاهی قزوین را نیز مجموعه‌ای متدّین، پویا، جوان و فعال معرفی کرد و از خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در این مجموعه ارائه کرد.

۶۰۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.