مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: تا زمانی که هزینه فساد در دستگاه‌های دولتی پایین است و فعالیت های سوداگرانه هست شاهد بروز تخلف، فساد و ارتشاء در بدنه دولت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معصومه مرادیان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: وقتی هزینه فساد در دستگاه‌های دولتی پایین است شاهد افزایش میزان فساد هستیم.

وی بیان کرد: تا زمانی که هزینه فساد و تخلف در دستگاه دولتی بالا نرود نمی‌توان انتظار داشت ارتشاء و رشوه خواری و تخلف و فساد در ادارات کاهش یابد.

مدیرکل دفتر مدیریت بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین تصریح کرد: باید فعالیت‌های سوداگرانه در دستگاه‌های دولتی به حداقل برسد و دستگاه‌های نظارتی در این زمینه متمرکز شوند تا بتوانیم فساد را کاهش دهیم.

مرادیان بیان کرد: سود آوری کارهای غیر مولد در دستگاه‌ها زیاد شده و با این روند نمی‌توان به حل مشکلات و رونق تولید امیدوار بود.

وی گفت: در جلسات رونق تولید و اشتغال فقط رویکرد مدیران این است که تسهیلات با سودهای بالا پرداخت کنند تا به صورت موقت مشکل یک واحد حل شود که کارساز نیست و پس از مدتی با واحدهای بدهکاری مواجه هستیم که توان باز پرداحت وام‌های خود را هم ندارند و به سمت تعطیلی می‌روند.

مرادیان از راه اندازی جلسات شورای گفتگو در شهرستان‌ها استقبال کرد و اظهار داشت: تشکیل شعب شورای گفتگو در شهرستان‌ها می‌تواند در شناسایی و حل مشکلات راهگشا باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.