افسانه حسن نایبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش با حضور جمع کثیری از خانواده ها روز جمعه 13 اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تا بوستان باراجین شهر قزوین برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: جلسات متعددی در این زمینه با معاونان استاندار، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد تا با کمک و مساعدت آنها شاهد برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشیم.
این مسئول با بیان اینکه سال 97 نیز همایش بزرگ پیاده رویی خانواده با حضور جمع کثیری از خانواده ها و شهروندان در قزوین برگزار شد، گفت:متاسفانه به دلیل نقص دستگاه های شمارش افراد در سال گذشته از ثبت رکورد پیاده روی جهان به نام قزوین بازماندیم ولی امیدواریم در سال جاری با شرکت گسترده شهروندان شاهد این رکورد شکنی باشیم.
حسن نایبی با بیان اینکه 2 تن از مسئولان از وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور می یابند، افزود: عبدالحمید احمدی معاونت توسعه ورزش همگانی و فرهنگی و افشین مولایی سفید دشتی مدیر کل ورزش همگانی و سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی مهمان این رویداد ورزشی خواهند بود.
این مسئول با دعوت از شهروندان قزوینی برای حضور در این همایش، گفت: برنامه های شاد و متنوعی توسط هیات های ورزش باستانی، بومی محلی، سوارکاری و هیات ورزشهای همگانی برای این مراسم در نظر گرفته شده است و فضای مفرح و با نشاطی برای شرکت کنندگان همایش رقم خواهد خورد.
وی گفت:در کنار این برنامه ها، جوایز خوبی از قبیل یک دستگاه پراید، 50 دستگاه دوچرخه و تعداد قابل توجهی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است که به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.
سال گذشته نخستین همایش پیاده رویی بزرگ خانواده با شرکت حدود 170 هزار نفر در قزوین برگزار شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.