رئیس شورای اسلامی استان قزوین گفت: از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین درخواست می‌شود به مدیران استان و شهرستانی دستور اکید داشته باشد که شوراها را پشت درهای خود نگه ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، غلامرضا علینوری در همایش گرامیداشت 9 اردیبهشت روز ملی شوراها در شهرستان آبیک اظهار کرد: شورای شهر و روستا پیرو دستور تاریخی و به یادماندنی امام خمینی(ره) در سال 58 صادر شد که با حدود دو دهه تاخیر در دولت اصلاحات به اجرا درآمد و مردم با شوق و اشتیاق پای صندوق‌های رأی رفتند و دستور امام را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: اگر بین حلقه اتصال مردم یعنی شوراها و مسئولان اتصال نباشد در تصمیم‌گیری به 40 سال قبل یعنی تک‌صدایی دست می‌یابیم.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین ادامه داد: اگر شوراها نزد مسئولان پناه می‌برند، به‌خاطر شهروندان و روستانشینان است و هیچ عضو شورای‌شهر یا روستایی به‌ویژه شوراهای روستاها برای خود کیسه ندوخته و تمام قد کنار مسئولان هستند.

علینوری اضافه کرد: از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین درخواست می‌شود به مدیران استان و شهرستانی دستور اکید داشته باشد که شوراها را پشت درهای خود نگه ندارند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دولت و مجلسی به فکر شوراها نیست. شوراها اگر بخواهند به نتیجه برسند باید خودشان بخواهند و حرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.