در این مطلب به لزوم رونق تولید و بحث تحریم ها پرداخته شده است.
در بخشی از این یادداشت می خوانیم که آمریکا تمام تلاشش را می‌کند بگوید تحریم‌هایی که در انتظار ملت ایران است؛ تحریم‌هایی بی‌سابقه است و ایالات متحده از آنچه در توان دارد، در این رابطه فروگذار نخواهد کرد.
می‌دانیم سیاست آمریکا در ترساندن و ایجاد رعب تبلیغاتی است و امیدوار است با بزرگنمایی آنچه که می‌تواند انجام دهد و بدون هزینه به آنچه که می‌خواهد در ایران برسد.
اگر بپذیریم که اقتصاد مبنایش بازرگانی و بازاریابی است؛ پی می‌بریم که این تحریم یعنی از دست دادن بازار مصرف ایران که ضررش مستقیم متوجه تولیدکنندگان خودشان خواهد شد و این طور نیست که فقط مصرف کننده خسارت ببیند.
این نشریه همچنین در مطلب دیگری گفت و گویی با اعضای انجمن موسیقی قزوین داشته که با تیتر انجمن موسیقی به دنبال فصل تازه ای در پژوهش در موسیقی است به چاپ رسیده است.
ولایت همچنین در صفحه ورزش خود در مطلبی با تیتر ورزش در سیمای قزوین انحصاری است به لزوم بازنگری در برنامه های وزشی سیمای مرکز قزوین پرداخته است.
سخنان استاندار قزوین در شورای اداری با تیتر شعار امسال با توجه به بخش خصوصی محقق می شود، سخنان امام جمعه قزوین با تیتر کمک رسانی به سیل زدگان در شرایط کنونی اولویت مردم و مسئولان باشد و سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تیتر باغستان مهم ترین حلقه حفاظت قزوین در برابر سیل است از دیگر مطالب نخستین شماره روزنامه ولایت در سال جدید به شمار می رود.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری مهناز اسماعیلی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.