به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس با تشریح خطبه 51 کتاب نهج البلاغه ابراز داشت: ملت ایران چهل سال قبل با انقلاب اسلامی تکلیفش را با شما ( امریکا) روشن کرد.
وی اضافه کرد: آمریکا می خواهد با استفاده از زور و اهرم تحریم که از نظر ما و بسیاری از کشورهای دنیا غیرقانونی است ملت ایران را از راه اصلی خودشان که همان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است به بیراهه بکشاند.
خطیب جمعه بندرعباس اظهار کرد: آمریکا و دیگرمتحدان کوچک و بزرگ و جیره خواران منطقه ای اش بدانند که ملت ایران راه خود را که هماه راه عذتاست انتخاب کرده و زیر بار ذلت نخواهد رفت.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان خاطرنشان کرد: با تسلیم در برابر آمریکا باید بگوییم 40سال اشتباه کرده ایم اما ملت صبور، شریف و قهرمان ایران پای ارزشهای خود محکم ایستاده و تکان نمی خورد وبه حول قوه الهی آمریکایی ها را این بار نیش شکست می دهد.
امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به 27آذرماه به عنوان روز پژوهش که مدیران بخش های مختلف خصوصی، دولتی و تعاونی خواست با حمایت از پژوهشگران جلوی نوشتن رساله های سفارشی را بگیرند.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به وجود و فعالیت مراکز تولید کتاب و پایان نامه سفارشی ابراز داشت: این خطر است یعنی اینکه بی سوادی که سند سواد دارد بی آنکه سواد داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه از دانشجویان و طلبه ها خواست تنها به این روز اکتفا نکنند وضمن رفاقت و برگزاری نشست های مشترک بررفت و آمد و دید و بازدیدهای خود از این مراکز علمی بیفزایند.
6149 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.