به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست شورای اداری استان که در استانداری برگزار شد، افزود: سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام رونق تولید ملی نامگذاری شده است و باید راهکارهای عملیاتی شدن آن را در استان بررسی شود.
وی گفت:رهبر انقلاب سالها است که پرداختن به موضوع اقتصاد را در نامگذاری سالها به صورت کارشناسی شده در دستور کار دارند و طی این سال ها شعارهای اقتصادی را برای نامگذاری سال از قبیل حمایت ازکالای ایرانی، همت مضاعف و کار مضاعف، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و امسال رونق تولید ملی انتخاب کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت توجه به موضوع اقتصاد، اضافه کرد: فقیر در اصطلاح کسی است که ستون فقراتش شکسته است و هنر روی پا ایستادن را ندارد و نمی تواند مقابل نقشه های سیاسی، نظامی و تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی داشته باشد.
وی اضافه کرد:نامگذاری سال به رونق تولید ملی از نظر تئوریک نیاز به تفسیر ندارد و ضرورت و نیاز جامعه به آن پرواضح است و باید با جدیت و عمل برای عملیاتی شدن آن اقدام کرد.
آیت الله عابدینی با اشاره به راهکارهای اجرای شعار سال،افزود: جلوگیری از قاچاق کالا، حمایت از کارگران و نیروهای متخصص و فنی داخل، سالم سازی محیط های صنعتی و ... از جمله عواملی هستند که باید برای رونق تولید ملی مورد بررسی و اجرا قرار گیرند.
وی گفت: استقلال، اقتدار، حریت و سربلندی ایران وابستگی شدید و جدی به مساله رونق تولید دارد و باید با گوش سپاری و عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری که می خواهند عصاره های قرآنی را به ما بچشانند شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.
آیت الله عابدینی ضمن همدردی با همه هموطنان که در نزول برکات الهی دچار خسارت شدند، افزود:احیای اراضی کشاورزی خسارت دیده،بازگرداندن واحدهای دامپروری روستایی و فراهم سازی شرایط برای کشاورزی و دامداری مناطق سیل زده همه در راستای رونق تولید ملی است و باید مورد توجه جدی مسئولان و مدیران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در سال جاری تقارن عید نوروز با میلاد امام علی (ع) و مبعث رسول گرامی اسلام و بارش باران رحمت الهی را شاهد بودیم و باید با استفاده از فناوری های روز بارندگی های آینده را به گونه ای مدیریت کنیم که به جای ستاد مدیریت بحران، ستاد استقبال از باران الهی راه اندای شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.